عکس | اولین تصاویر از گلکسی S۲۴ اولترا منتشر شد

سامسونگ قصد دارد از سری گلکسی S ۲۴ در ژانویه ۲۰۲۴ (دی‌ماه ۱۴۰۲) رونمایی کند و این دستگاه‌ها اخیراً تأییدیه BIS هند را دریافت کرده‌اند.
عکس | اولین تصاویر از گلکسی S۲۴ اولترا منتشر شد
کد خبر : ۵۱۳۹۱

اگر این تصاویر درست باشند، گلکسی S ۲۴ اولترا در مقایسه با نسل‌های قبل از نظر طراحی تفاوت چندان زیادی ندارد.

سامسونگ احتمالاً ماه آینده از گوشی‌های سری گلکسی S ۲۴ رونمایی می‌کند. هفته گذشته تصاویری از ماکت گوشی‌های این خانواده منتشر شده بود و حالا اولین تصاویر منتسب به گلکسی S ۲۴ اولترا فاش شده است.

ابتدا یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس به‌طور نامشخصی این تصاویر را منتشر کرده و از آن‌ها به‌عنوان گلکسی S ۲۴ او‌لترا یاد کرده است. با بررسی دقیق دستگاه می‌توان شواهدی را پیدا کرد که نشان می‌دهند با یک گوشی واقعی مواجه هستیم و نه یک نسخه ساختگی.

عکس | اولین تصاویر از گلکسی S۲۴ اولترا منتشر شد

اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و اکنون Ice Universe که منبع معتبرتری است نیز تأیید کرده که این تصاویر گلکسی S ۲۴ اولترا را نشان می‌دهند؛ بنابراین می‌توان ادعا کرد که با اولین تصاویر منتسب به گلکسی S ۲۴ او‌لترا روبه‌رو هستیم یا حداقل اولین نگاه به طراحی ظاهری آن فاش شده است.

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که پرچمدار آینده سامسونگ دارای نمایشگر تخت خواهد بود و در تصاویر نیز شاهد این تغییر هستیم. همچنین اگر این تصاویر صحت داشته باشند، گلکسی S ۲۴ اولترا در مقایسه با نسل‌های قبل از نظر طراحی تفاوت چندان زیادی ندارد.

سامسونگ قصد دارد از سری گلکسی S ۲۴ در ژانویه ۲۰۲۴ (دی‌ماه ۱۴۰۲) رونمایی کند و این دستگاه‌ها اخیراً تأییدیه BIS هند را دریافت کرده‌اند. درحالی‌که قیمت سری گلکسی S ۲۴ هنوز مشخص نشده است، انتظار می‌رود سامسونگ قیمت‌های سری جدید خود را مشابه سری گلکسی S ۲۳ حفظ کند. این بدان معناست که قیمت گلکسی S ۲۴ احتمالاً از ۹۰۰ دلار شروع شود؛ بدین‌ترتیب قیمت احتمالی گلکسی S ۲۴ پلاس ۱۰۰۰ دلار و گلکسی S‌۲۴ او‌لترا ۱۲۰۰ دلار خواهد بود.

پیش‌تر همچنین فاش شده بود که گلکسی S ۲۴ اولین گوشی مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ خواهد بود که دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی توسعه‌یافته داخلی این شرکت است.

عکس | اولین تصاویر از گلکسی S۲۴ اولترا منتشر شد

...

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
دیجیاتو
مجله زندگی
ارسال نظر